WEBSHOP HASZNÁLATA

Keresés és szűrés
Használd a keresőt és a címkéket! Így könnyen, gyorsan megtalálsz mindent: írj be egy jellemző kulcsszót, vagy csak kattints rá egy címkére, így meg tudod jeleníteni a kiválasztott címkének megfelelő termékeket.

Termék részleteinek megtekintése
Ha egy termék fölé viszed az egered, a terméken szereplő szöveget nagyobb méretben is el tudod olvasni – kattints a képre a további leírásért! Minden termékünkről részletes leírást (méret, típus, minőség) és nagyítható képet, illetve a kosárba rakást követően a jobboldali dobozban szállítási költséget és kalkulált árat találsz.

Kívánságlista
Azokat a tételeket, amelyek megtetszettek, de nem szeretnéd őket azonnal megvásárolni, a kívánságlistádba teheted. A lista használata vásárlási kötelezettséget nem jelent.

VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

Megrendelés és termékek elérhetősége
Az interneten keresztül éjjel-nappal várja megrendelésed.

Regisztráció
Regisztrálni honlapunkon a jobboldali menüsorban lévő “Adataim” menüpontban a “Regisztráció” alatt tudsz, email cím és jelszó megadásával. Adataidat bizalmasan kezeljük.

Kosár
A vásárlás első lépése a kiválasztott tételek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelez Téged vásárlásra, amennyiben meggondolod Magad, akkor a tétel mellett található piros “x”-re kattintva kiveheted azt kosarából. A kosárba tett és meg nem rendelt tételek mindaddig a kosarában maradnak, amíg meg nem vásárolod, esetleg a kosárból ki nem veszed őket (ha a vásárlás kezdetén bejelentkeztél a boltba).

Fizetés interneten keresztül
A megrendelt termékeket a megrendelés végén azonnal kifizetheted. A biztonságos fizetést a Barion, a nemzetközileg elismert PayPal garantálja. Használhatsz MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron és Amex/American Express kártyát.

Kiszállításkor a GLS futárnak az áru átadásakor semmilyen fizetési kötelezettséged nincs.

Kupon
Sok esetben lehetőséged van kedvezmény-kupont is beváltani. Időszakosan különleges ajánlattal lepjük visszatérő vásárlóinkat, néha egy-egy partnerünkkel közösen indítunk árleszállítást, akciót. A kuponon található kódot jól tedd el, mert ez készpénzt ér, és nincs lehetőségünk új kódot küldeni! A kupont a vásárlás végeztével, fizetéskor, a Pénztárnál tudod beváltani – általában átruházható például emailben tovább küldheted ismerősödnek, aki áruházunkba regisztrálva felhasználhatja azt a legközelebbi vásárlásánál. Sok kupon viszont csak egy alkalommal vagy meghatározott időszakban érvényes! Ezekről természetesen mindig tájékoztatunk.

EGYÉB INFORMÁCIÓK

Személyes adataid védelme
A regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám stb.) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezésed nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek (kivéve a futárszolgálat részére, akik a fuvarozási szerződésnek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik).
Jelszavad titkosan kezeljük és tároljuk, cégünk munkatársai sem láthatják. Webáruházunkat használva ezen adatvédelmi politika feltételeit elfogadod, és engedélyezed számunkra adataid használatát az itt leírtak alapján. Ha bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban, fordulj Vevőszolgálatunkhoz vagy olvasd el figyelmesen a honlapunkon elérhető Adatkezelési tájékoztató ide vonatkozó részét!

Reklamáció és szavatosság
Amennyiben bármilyen külső sérülést találsz a csomagon, a futár köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztalsz a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut találsz, kérjük, okvetlen hívd fel Vevőszolgálatunkat, azonnal orvosoljuk a hibát!
Kérjük, hogy a számlát vagy másolatát lehetőleg őrizd meg, mert a szavatosság a leggyorsabban és a legkönnyebben ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. Cégünk a hazai törvényeknek megfelelően, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított feltételek szerint jár el. Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, e mailben vagy telefonon jelezd felénk a problémát és a lehető leggyorsabban juttasd vissza áruházunknak a hibás árut – amint megérkezik, kicseréljük vagy javítjuk. Kérünk, olvasd el figyelmesen az ÁSZF ide vonatkozó részét!
Az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését vállalnod kell.
Ha a megrendelt termék hibás, akkor a hatályos szavatossági jogok mentén történik a javítás, illetve a csere, erről bővebben kérlek tájékozódj a honlapunkra feltöltött “Szavatosság_jótállás összefoglaló” anyagból.

Egyedi terméket gyártást fövetően nincs módunkban cserélni, vagy a pénzt visszafizetni.

Ügyfélszolgálat
Bármilyen kérdéssel, észrevétellel kapcsolatban fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, munkanapokon 10:00-17:00 óra között a +36-70-256-89-59, vagy az info@multiprint.hu e-mail címen.

Általános termék rendelésének lemondása
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 napon belül.
Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed, 14 napon belül (írásban vagy az info@multiprint.hu címre küldött emailben, vagy a honlapunkon lévő elállási nyilatkozat-minta költésével) jelzed felénk az elállás szándékodat.

Egyedi termék rendelésének lemondása egyedi, személyre szabott terméket nem áll módunkban cserélni és a pénzt visszaadni.

Elállás joga
Elállás esetén a terméket saját költségeden küldd vissza a személyes átvevőpontunk címére (1136 Budapest, Balzac u.31.),és a megérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük Neked a visszaküldött termék(ek) vételárát (természetesen akkor is, ha személyesen vetted át a csomagot, ha pedig futárszolgálattal küldtük el a terméket, a szállítási költséget is megtérítjük).
Nincs mód az elállási jog gyakorlására hang-, illetve képfelvétel példányának vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontottad, illetve személyre szabott tétel rendelése esetén.

Termék visszaküldése
Kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni) vagy ha már felbontottad, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék sértetlen állapotban legyen.
Tudnod kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak téged terhelnek! Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Kérünk, olvasd el figyelmesen az ÁSZF ide vonatkozó részét!

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Házhoz szállítás futárszolgálattal
A megrendelés visszaigazolása után a csomagot futárszolgálat szállítja ki. Szállítási díjunk Magyarországon egységesen bruttó 1300 forint, amely csomagonként értendő, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelned.
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges, értesítést hagy. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a visszahozza személyes átvevőhelyünkre, és a megrendelést töröljük, amennyiben online fizettél akkor a kifizetett összeget 30 naptári napon belül számládra vissza utaljuk.

Átvétel GLS Ponton
A csomagot GLS CsomagPontokra is kérheted, így nem szükséges várnod a futárt, érte mehetsz a csomagért a Neked tetsző időpontban, az általad kiválasztott GLS CsomagPontra. A szállítási díj GLS CsomagPont esetén Magyarországon egységesen bruttó 1100 forint, mely csomagonként értendő, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelned. Találd meg egyszerűen a Hozzád legközelebb eső GLS CsomagPontot az applikáció használatával. Helyzeted meghatározását követően egy interaktív térképen jelennek meg a közeli CsomagPontok és GLS Automaták. Ugyanitt tájékozódhatsz CsomagPontok nyitvatartási idejéről és az üzletek elérhetőségéről is.  https://gls-group.eu/HU/hu/depo-gls-csomagpont-kereses

Személyes átvétel
A megrendelt termékeket személyes átvételi pontunkon, 1136 Budapest, Balzac u.31-as szám alatt 5. kapucsengő munkanapokon az alábbi időszakokban veheted át:

  • hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 11:00 és 17:00 óra között
  • csütötökön 11:00 és 19:00 óra között.

Személyes átvételre hétvégén nincs lehetőség.
Szállítási díjat vagy kezelési költséget személyes átvételkor nem számítunk fel. A személyes átvétel során készpénzzel fizethetsz.

Szállítási határidő
Mivel termékeink egyedi gyártásúak, így a gyártást is beleszámítva az általad választott terméket Magyarország egész területén 4-8 munkanapos határidővel szállítjuk házhoz, vagy helyezzük el a megjelölt GLS pontokon.

Rendelés késése
Sajnos olykor megeshet, hogy a gyártás/beszállítónk késlekedése miatt a rendelést nem tudjuk a vállalt határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésről legkorábban tájékoztatni Téged.

0

Kezdjen gépelni, majd nyomjon Enter-t a kereséshez